Serwis

Telefon +48 509 903 050

Email:  serwisdamixa@gmail.com

województwo dolnośląskie:

Telefon +48 603 766 650
Telefon biuro  +48 601 174 441

Strona internetowa:  www.sasserwis.pl

Email: aw.sas@wp.pl

Znalezienie informacji serwisowych na temat baterii  Damixa wymaga tylko kliknięcia myszką. Większość wiadomości na temat produktów, takich jak rysunki części zamiennych, instrukcje montażu, rysunki z wymiarami poszczególnych elementów, itp. można znaleźć pod każdym produktem.

Za pomocą funkcji wyszukiwania na stronie głównej można wybrać produkty z przeznaczeniem do  kuchni lub łazienki. Następnie typ, taki jak: baterie jednouchwytowe, baterie dwuuchwytowe  itp.

Po znalezieniu produktu, którego szukasz, nad fotografią znajdziesz dział o nazwie "Informacje techniczne". Jeśli klikniesz na ten link, pokażą się wszystkie rysunki i instrukcje dostępne dla tego konkretnego produktu. Możliwe jest bezpośrednie przeglądanie na tej stronie lub pobranie danych.

Ważna informacja!

W przypadku wystąpienia wad produktów, Damixa posiada zaplecze w postaci serwisantów. Jeśli jako klient końcowy masz problem z produktem Damixa,  powinieneś skontaktować się ze sklepem, w którym został on kupiony lub bezpośrednio z nami pod numerem telefonu +48 509 903 050 lub pisząc na adres:  serwis@damixa.com Celem uzyskania dalszych informacji prosimy o zapoznanie się z działem "Gwarancja", który można znaleźć również, na tej stronie internetowej.

 

Najczęściej zadawane pytania


Pytanie 1:
Jaki okres gwarancji obowiązuje na mój produkt?

Odpowiedź 1: 

Pytanie 2:
Moja bateria z mieszaczem nie działa poprawnie, do kogo mogę się zwrócić i co mam zrobić?

Odpowiedź 2:
Istnieje kilka powodów, w związku z którymi bateria nie działa poprawnie - może to być spowodowane nieprawidłową instalacją.
Najlepiej  skontaktować się z punktem, w którym zakupiono produkt. Pracownicy udzielą informacji na temat gwarancji i poinformują o tym, co należy robić dalej. Można skontaktować się z serwisem gwarancyjnym Damixa.

Pytanie 3:
Mój termostat dostarcza tylko zimną wodę, jak to jest możliwe?

Odpowiedź 3:
Może to wynikać z błędnego montażu lub przytkania filtrów. Czasami zabrudzają się z powodu  złej jakości wody, ale można je wyczyścić i zainstalować ponownie.
Informacje jak przeprowadzić czynność dla konkretnego produktu, można odnaleźć w przewodniku zamieszczonym na tej stronie.

Pytanie 4:
Wylewka z mojej baterii stawia zbyt duży  opór przy poruszaniu, co mogę zrobić?

Odpowiedź 4:
Możesz łatwo przywrócić jej mobilność, poprzez nasmarowanie uszczelek o-ring niewielką ilością silikonu. Lokalny pracownik serwisu Damixa może wykonać tą usługę.

Pytanie 5:
Mam zainstalowaną baterię, która przecieka. Jak mogę rozwiązać ten problem w prosty sposób?

Odpowiedź 5:
Jeśli jest to nowy produkt, należy się skontaktować z serwisem Damixa. Jeśli jest to starszy produkt, problem może być związany z koniecznością wymiany zaworu kulowego lub głowicy ceramicznej. Uzależnione jest to od rodzaju posiadanego produktu.